"Miksi äänestäsin Sinua?" Olen saanut useita kyselyitä, joista kaikista olen olen erittäin kiitollinen. Onhan kysymys herättänyt itsetutkiskeluun ennen vastaamista. Tuloksena on mielessäni rakentunut toiminnalleni tavoite: Ihmisillä olisi hyvä elää. Ajatus kattaa monenlaisia asioita. En voi/osaa ennakkoon vastata muuta kysymyksiin, jotka mahdollisesti tulevat esille, jos tulen valituksi.

Ilokseni olen huomannut, että ihmiset sittenkin ovat kiinnostuneita srk:n asioista.  Kiitän jo nyt KAIKKIA äänestäjiä vaikuttamisen halusta.

Näitä hajanaisia kirjoitelmiani ja ajatuksiani on käynyt lukemassa satoja ihmisiä. Olkoon syy mikä tahansa, niin tuntuu hyvältä. Olkoon syynä joskus vaikka uteliaisuuskin, niin olen ehkä näin saanut heräteltyä ajatuksia.

Jokainen yksittäinen äänikin ratkaisee, ketkä hoitavat asioitamme srk:n asioissa.

Käy isänpäivänä vaikka lenkillä tai ulkoilemassa ja samalla äänestämässä.

Keskusteluissa on tullut esille myös kriittisiä ajatuksia/kysymyksiä: Miksi puolue? Miksi sitoutumaton?

Mietin, tutkiskelen ja kirjoitan kun olen löytänyt vastaukseni.